23 Ekim 2018 Salı

Semaver - Sait Faik Abasıyanık / kitap yorumu

Heeelllloooooo herkesee 😊😍
Nasılsııınız? Off vallahi şu blogla keşke hergün ilgilenebilsem. İlgilenemiyorum sürekli ve bu benim canımı sıkıyor. Ama siz yine de yorumlarımı okumaya ve takipte kalmaya devam edin. Umarım vakit ayırabileceğim günler gelecek. 😄

Bugünkü yorumum roman yerine bir öykü yorumu. Sait Faik Abasıyanık'ın Semaver kitabının yorumunu sizlerle paylaşıyorum.


Kitap benim için fena değildi. Yazara elbette saygım var, çok önemli Türk yazarlarından kendisi fakat ben pek öykü okumayı sevmiyorum. Romana o kadar çok alışmışım ki, birden öyküye başlayınca afallıyorum. Ama kitap hemencecik bitiveriyor; kafanızı dağıtmak istediğinizde ve kısa öyküler okumak isterseniz, Sait Faik'in tüm kitaplarını sizlere önerebilirim. 💚💚

Konusuna gelecek olursak:
İçerisinde bir sürü öykü barındıran kitapta; adını ilk veren hikaye Semaver olmuştur. Semaver'in özetine gelecek olursak; Fabrikada işçi olan Ali, annesi ile mutlu ve saadetli günler geçirir. Annesi her gün, sabah ezanıyla birlikte Ali'yi kaldırır ve kahvaltılarında kızarmış ekmekle kaynayan semaveri odada bulunur. Ama bir gün, her sabah kaynayan o semaver bir daha asla kaynamayacaktır.

Eveet kitabımızın konusu böyle. Dediğim gibi içerisinde bir sürü öykü barındırıyor ve ben ilk öykü ile başlayan Semaver'den size birazcık bahsettim. 😁😉
Kitap hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum. Yorumlarınız elbette benim için çok değerli. 💗💕

Herkese iyi günler dilerim. Kitapla kalın heeep. 💫💋💜


-Sabah ezanı okundu. Kalk yavrum, işe geç kalacaksın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder