4 Ocak 2019 Cuma

Yağmur Sonrası (The Bungalow) - Sarah Jio / kitap yorumu


“Kalbimden bir türlü gitmek bilmeyen o aşk zerresi, onun kalbinde de kalmış mıydı?”


Heeelllöööööö gençlik 😅😁😁😍

Hepinizee musmutlu güzel bir 2019 yılı geçirmeniz dileğiyle iyi yıllar diliyorum. 2019 yılı için bir şeyler hazırladınız mı? Neler yapmayı planlıyorsunuz? Kendimden bahsetmek gerekirse hiçbir şey hazıramadım 😟 Nedense aklımda bir şeyler varken onları yazınca yapamayacakmışım gibi geliyor. Bu yüzden oluruna bırakıyorum. Niise efendim bugünkü yorumum Sarah'ın en çok sevdiğim kitaplarından biri olan Yağmur Sonrası kitabı. Aslında önce Böğürtlen Kışı'nı mı paylaşsam diye düşündüm fakat ilk önce Yağmur Sonrası olsun diye karar verdim. 😁

Konusuna gelelim öyleyse:
Sarah'ın kitaplarını biliyorsunuz. Geçmiş ve günümüz konusuna değiniyor ve ana karakter ya büyükannesinin geçmişinde bir şeyler bulup onu araştırıyor, gün yüzüne çıkarıyor ya da bu kişi onun yakını olabiliyor. Geçmişte yaşanan dramlar, dedikodu ve entrika, aşklar vs... hep geçmiş ve günümüz arasında paralel bir şekilde ilerliyor. Yağmur Sonrası da öyle kitaplardan biri. Savaşın ortasında bir aşk hikayesi vardır. 1942 yılı yazında 2. Dünya Savaşı'nın ortasında Westry ve Anne'in aşk hikayesi. Anne, genç, güzel ve nişanlı bir hemşire kadındır. Bora Bora adasına bir grup hemşire ile beraber askerlere yardım etmek için giderler. Hemşire gruplarının arasında Kitty diye bir kadın vardır (kitapta uyuz olduğum kişi bak yazarken hala sinirleniyorum) kendisi Anne'in yakın arkadaşıdır. Anne'ye gelmesi için ikna etmiştir. Kitty, Anne kadar aşk konusunda şanslı değildir; Westry ve Anne arasında bu masumane aşk çok güzel ilerlerken, Kitty bir askerden hamile kalmıştır ve tabii bebeğin babası bunu kabul etmez. Doğan bebek ada sakinlerinden birine verilir ve bu olaydan sonra Kitty tamamen değişir ve en yakın arkadaşı Anne'ye soğuk davranmaya başlar. Fettan Kitty (ona böyle diyorum😂) Anne ve Westry'i kıskanmaya başlar çünkü kendisi Anne gibi birini bulamamıştır. Neyse kitabın bundan sonrasında Westry Avrupa'ya göreve gider, Kitty'de Avrupa'da ki askerlere yardıma gidecektir fakat Anne evinin yolunu tutar.

Kitabın ortaları her ne kadar güzel geçmese de sonunu çooook beğendim. Ben bi aralar bunu film olacak diye duymuştum fakat ortada fol yok yumurta yok. Keşke olsa! Yağmur Sonrası filmi yapılsa gerçekten on numara olurdu. Belki bir kaç sene içerisinde Sarah'ın kitaplarından herhangi birinin film olacağını duyabiliriz. Ne güzel olur :) Sarah'ın kitaplarından başlamak istiyorsanız bu kitaptan başlayabilirsiniz. Hepinize tekrardan iyi yıllar diliyorum. Yılınız güzel geçsin 😍😍


Sadece kendin ol. Ve kalbinin sesini asla kulak ardı etme. O sesi dinlemek canını yaksa ya da aklını karıştırsa bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder